Маркування та етикетування харчової продукції як окремий напрям державного регулювання споживчого ринку в Україні.

  • М. Пархоменко Красноармійський індустріальний інститут
  • О. Скалозуб Красноармійський індустріальний інститут

Abstract

The article is devoted to the investigation of marking and labeling of food products as a separate way of state regulation of the food products consumer market and to the improvement of this kind of state regulation in the current economic conditions.

Author Biographies

М. Пархоменко, Красноармійський індустріальний інститут

кандидат юридичних наук, старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін

О. Скалозуб, Красноармійський індустріальний інститут

асистент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін

References

Дойников И.В. Хозяйственное (предпринимательское) право / И.В. Дойников. – М. : «Книга сервис», 2003. – 272 с.

Конституція України : Закон України від 28 червня 1996 р. [в ред. Закону від 1 січня 2006 р.] // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № З0. – Ст. 141.

Про захист прав споживачів : Закон України № 1023-ХII від 12.05.1991 / Верховна Рада України // Відомості Верховної Ради України – 1991. – № 30. –Ст. 379.

Про захист економічної конкуренції : Закон України № 2210-III від 11.01.2001 р. / Верховна Рада України // ВідомостіВерховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.

Про захист від недобросовісної конкуренції : Закон України № 236/96-ВРвід 07.06.1996 р. / Верховна Рада України //

Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 36. – Ст. 164.

Про безпечність та якість харчових продуктів : Закон України № 771-97/ВР від 23.12.1997 / Верховна Рада України // Відомості Верховної Ради України – 1998. – № 19. – Ст. 98.

Про дитяче харчування : Закон України № 142-V від 14.09.2006 / Верховна Рада України // Відомості Верховної

Published
2020-02-20