Особливості застосування критерію доступності щодо надання адміністративних послуг в сучасних умовах
Abstract
This article is devoted to studying the application of the criterion of accessibility features to provide administrative services to public authorities and local government in Ukraine. The ways of improvement of quality administrative services to meet the needs of consumers of such services.
References
Концепція розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади : розпорядження Ка-
бінету міністрів України від 15.02.2006 № 90-р. //Офіційний вісник України. – 2006. –№ 7. – С. 168–170.
Дзюндзюк В.Б. Методологічні засади оцінки та підвищення ефективності діяльності органів влади як публічних організацій : дис д-ра наук з державного управління : 25.00.02 / Дзюндзюк Вячеслав Борисович. – Х. : 2005. – 471 с.
Долечек В.С. Надання управлінських послуг населенню органами виконавчої влади України: організаційно-правовий аспект :
дис. … канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Долечек Володимир Станіславович. – К., 2005. – 206 с.
Дроздова І.В. Міністерство внутрішніх справ України як суб’єкт надання адміністративних послуг : дис. ... канд.
юрид. наук : 12.00.07 / Дроздова Інна Вікторівна. – К., 2009. – 240 с.
Острах М.Б. Провадження з надання адміністративних послуг в Україні : дис. канд. юрид. наук : 12.00.07 / Острах Мар-
гарита Борисівна. – Херсон, 2013. – 236 с.
Про схвалення Концепції державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання
адміністративних послуг на період до 2017 року : розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 липня 2013 № 614-р [Елек-
тронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/614-2013-р.
ДСТУ ISO 9000-2000 Системи управління якістю. – Основні положення та словник (ISO 9000: 2000, IDC) – К. : Держ-
стандарт України, 2001. – 27 с.
ДСТУ ISO 9001-2001 Системи управління якістю. – Вимоги (ISO 9001: 2001, IDC) – К. : Держстандарт України, 2001. – 23 с.