Етика, естетика реклами й суспільна мораль

  • Б. Воєводін Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Abstract

This article analyzes the principle of morality in advertising, consumer perception of advertising issues and compliance with the moral rights of consumers and not a violation of the ethical norms of society.

Author Biography

Б. Воєводін, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат юридичних наук, асистент кафедри цивільного права

References

Цивільне право України. Загальна частина : [підручник] / за ред. О.В. Дзери, Н.С. Кузнєцової, Р.А. Майданика. – 3-тє вид., перероб. і допов. – К. : Юрінком Інтер, 2010. – 976 с.

Загальна теорія держави і права / pа ред. В.В. Копейчикова. – К., 1998. – 312 с.

Кохановська О.В. Теоретичні проблеми інформаційних відносин у цивільному праві : [монографія] / О.В. Кохановська ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – К. : Київський університет, 2006. – 463 с.

Про захист суспільної моралі : Закон України від 20.11.2003 р. № 1296-IV // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 14. – Ст. 192.

Про рекламу : Закон України від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 39. – Ст. 181.

Алексеев С.В. Маркетинговое право России : [учебник для вузов] / С.В. Алексеев. – М. : Норма, 2004. – 640 c.

Левченко К. Даю в розстрочку до 15 разів! [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.pravda.com.ua/

columns/2010/10/22/5498022/.

Зубко Г. Про рекламу, суспільну мораль та здоровий глузд [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.pravda.com.

ua/columns/2013/08/19/6996249/.

Hyundai извиняется за глумливую рекламу с самоубийцейнеудачником [Электронный ресурс]. – Режим доступа http://auto.newsru.com/article/29Apr2013/gloomad.

Про затвердження Правил професійної етики нотаріусів України : Наказ Міністерства юстиції України від 04.10.2013 р. № 2104/5 [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1730-13.

Published
2020-05-04