Регламент як джерело правового регулювання організації та діяльності парламенту, уряду й органу конституційної юрисдикції в Україні
проблемні аспекти
Анотація
У статті досліджуються проблеми моделей правового регулювання статусу вищих органів державної влади України. Зокрема, стверджується, що для таких органів найбільш доцільною й такою, що відповідає Основному Законові України, є законодавча форма актів, які регулюють порядок їхньої організації та діяльності. Досліджується правова позиція Конституційного Суду України в частині регулювання статусу Верховної Ради України і проводиться аналогія щодо можливості поширення такої позиції на регулювання статусу інших вищих органів державної влади - Уряду України та самого єдиного органу конституційної юрисдикції.
Посилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. - К. ; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2001. - 1440 с.
Єрмолін В.П. Конституційні засади виконавчої влади в Україні (проблеми теорії і практики) : дис. ... канд. юрид. наук : спец. 12.00.02 / В.П. Єрмолін. - К, 2002. - 200 с.
Рыжов В.А. Законодательная власть: парламент : в 4 т. / В.А. Рыжов, Б.А. Страшун // Конституционное (государственное) право зарубежных стран / отв. ред. Б.А. Страшун. - М. : БЕК, 2000. - Т. 1-2 : Часть общая. -2000. - С. 446-597.
Колодій А.М. Принципи права України : [монографія] / А.М. Колодій. -К. : Юрінком Інтер, 1998. - 208 с.