Виборчі цензи як елемент виборчого процесу та як частина ґрунтування виборчих технологій

  • І. Глиняний Національний університет «Одеська юридична академія»
Ключові слова: виборчі цензи, виборчий процес, виборчі технології, суб’єктивне виборче право, об’єктивне виборче право, стадії виборчого процесу, виборче право

Анотація

Статтю присвячено виборчим цензам, які на прикладі місцевих виборів України розглядаються як орієнтир для ґрунтування виборчих технологій. Проаналізовано стадії виборчого процесу, розглянуто поняття виборчих технологій і їх роль у суспільстві. Розглянуто і
проаналізовано виборчі цензи з урахуванням їх впливу на виборчі технології.

Біографія автора

І. Глиняний, Національний університет «Одеська юридична академія»

аспірант кафедри конституційного права

Посилання

Поліщук І. Виборчий процес як детермінанта сучасної політики. Політ менеджмент. 2005. № 3. С. 137–146.

Закон України про місцеві вибори від 2015 року. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/595-19.

Афанасьєва М.В. Конституційно-правове забезпечення виборчих технологій в Україні : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.02 / кер. роботи М.П. Орзіх ; Нац. ун.-т «Одеська юридична академія».Одеса, 2004. 20 с.

Супрун В.М., Супрун В.М. Сучасні виборчі технології в інформаційно-комунікаційній системі: особливості й функції. Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр. (15–18 травня 2017 р.) : у 2 т. Вінниця : Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2017. Т. 2. С. 142–144.

Kaid L.L. Encyclopedia of Political Communication / Lynda Lee Kaid, Christina Holtz-Bacha. Thousand Oaks, CA : Sage Publications, 2008. 1104 p.

Требик Т.О. Сучасні виборчі технології та їх психологічне спрямування. URL: http://www.rusnauka.com/33_NIEK_2008/Politologia/37482.doc.htm.

Тугай Н.О., Гречко І. Сучасні виборчі технології та їх застосування під час менеджменту виборчої кампанії. Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи : матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 21 квітня 2016 р. Суми : СумДУ, 2016. С. 106–107.

Зельман О.М. Виборчі технології та політична реклама як інструмент становлення політичного лідера. Грані. Політологія. 2016. № 1 (129). С. 30–34.

Опубліковано
2019-12-06
Розділ
Статті